יום שבת, 4 באוקטובר 2008

פתחתי בלוג

יש לי בלוג. בעצם פתחתי אותו כדי להתקין סימן מים על תמונות מלאכת היד שלי אבל בינתיים לא הצלחתי. בעניין זה בתי עוזרת לי ותמצא לי תוכנה שתתקין את הסימן. ברגע שהעניין יסודר אעלה תמונות לבלוג.

בינתיים אתן את זכות הבכורה לג'ני:











ג'ני בת 10.5 שנים, יפה וסנובית. לא מהחתולים שמתחנפים ומתלטפים כל זמן.

אם כבר יש לי בלוג כדאי גם שאמלא אותו בתוכן.

אני אוהבת מאוד עבודות יד. סריגה באחת וגם בשתיים וגם תחרת מקוק (tatting). בחודשים האחרונים אני עוסקת רק בקרושה. הערב סיימתי שאל שחור מתנה לחברה. רק אחרי שסיימתי הבנתי למה הוא התרחב יותר מדי, עשיתי טעות קטנה. אבל לא אפרום אותו. השאל מחוט ג'מבו שחור והיה קשר לסרוג בערבים בגלל הצבע. ובכלל, אם זה היה תלוי בי הייתי סורגת לה משהו יותר צבעוני ו/או חי. היא ביקשה שחור כדי שיתאים לכל דבר. אני מקווה למצוא זמן ולסרוג לה עוד שאל מחוט יותר דק ואלגנטי. מגיע לה. זו חברה טובה שעבורי היא כמו משפחה. הייתי אצלה בשתי ארוחות בראש השנה וכמובן שאכלתי פי שלוש ממה שהייתי צריכה, כי אי אפשר לעמוד בפני האוכל שלה. אני מגיעה אליהם הרבה בחגים, תמיד מזמינים אותי. בדרך כלל החברה מבקשת שאביא כמתנה עציצים, במילא הם לא זוכים לאורך חיים ותמיד יש מקום לעוד. הפעם הצעתי שאסרוג לה משהו והיא קיבלה את הצעתי בשמחה.

ועד הפעם הבאה שאפרסם רשומה, לילה טוב.

אין תגובות: