יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

סימניה



זו סימניה שעשיתי במקוק מחוט חדש שקניתי. החוט הוא מתוצרת Handy Hands Tatting. הזמנתי דרך האתר שלהם, מארה"ב. צבעי החוטים מאוד יפים אבל האיכות נמוכה בהרבה מהצפוי, איכות גבוהה משל חוטי DMC. בחוט יש בליטות לא ממורצרות והוא מתפתל מאוד בעת העבודה. חברתי הסבה את תשומת לבי להודעה באתרם לפיה מסתבר שהם קיבלו מהייצרן חוט לא נכון, באיכות נמוכה. באתר נכתב שהם יחליפו את כל החוטים הפגומים. אחרי התכתבות עמם הוחלט שאקבל זיכוי ואבצע הזמנה מחדש, וזאת כדי להימנע ממשלוח חבילה שערך תכולתה גבוה מ-50$ שאז אשלם מכס, והרי כבר שילמתי מכס על על החוטים הראשונים שהגיעו. את החוטים הפגומים הם אמרו לי להשאיר אצלי ולעשות בהם כרצוני. כעת יש לי הרבה חוטים, ואחרי שאזמין ואקבל את החוטים הנכונים יהיו לי המון חוטים. עכשיו צריך רק זמן, כדי לעשות כל מה שאני רוצה. גם בחוטים הפגומים אפשר לעשות דברים יפים וכמובן שאשתמש בהם.


בפעם הקודמת הראיתי תיק שסרגתי. בשבת נפגשתי עם חברות (אלה שקניתי להן את החוטים) והאחת התאהבה בתיק וקנתה אותו. איזה כיף. השאיפה שלי היא להתפרנס גם מסריגה, כלומר, מכירת מוצרים והוראת סריגה ואני רואה שזה מתקדם.
אגב, החלטתי לקרוא לדגם התיק "מיכל", על שם בתי לה סרגתי את התיק הראשון. את התיק שלה לא אציג כדי שהוא לא יועתק ויישאר דגם מיוחד עבורה.
עכשיו עליי לסרוג עוד תיק, כי ייעדתי אותו לבת של חברה. כבר
קניתי חוט.

אין תגובות: